2008-12-20

welcome@cricelus.blogspot.com

hello everybody...welcome to my blog!!!

Actually, dh lme aku nk menulis blog ni, tp masa x mengizinkn....tp disebabkan aku rase begitu tertarik dengan penulisan blog ni slps tengok blog beberape mmbr aku (asma', mike, marina n asrul) menulis blog, ak pn try lh utk menggiatkn diri dlm penulisan blog ni...hu3....mngkin dgn blog ni dpt mengetengahkn bbrp karya photoshop n lukisan aku untuk di'comment' (klu ada)....

akhir kata penutup bicara, klu rajin 2, jenguk2 lh blog aku yg x seberapa ni sebab tanpa korang, xhidup lh blog aku ni...hu3...majulah blog untuk negara....ha3

2 comments:

marinata said...

salam..testing..testing..hueee~
wow! 1st post da msuk da nma beta..haha
congratz!! welcome 2 bloggers world..ullala~
yap! 2lis blog adelah 1 kpuasan bukan paksaan..
haha..nway,slmat ber'blogging' (rosak bhasa) adeh~ haha
wassalam =D

mr_tee said...

thanx...
ye la 2...1 kepuasan...tp mmng puas pn...he3...
bosan asyik maen fs je...so try2 lh maen blog plak...hu3

Post a Comment